Afdeling ICT

Gedeeld postvak toevoegen

Postvakken toevoegen aan Outlook waar je rechten op hebt

Bekijk de video hoe je dit doet of volg de stappen hieronder.


Stap 1

Klik in Outlook op Bestand in de linker boven hoek.

Stap 2

Klik op Accountinstellingen en vervolgens nogmaals op Accountinstellingen.

Stap 3

Klik in het nieuwe venster op Wijzigen....

Stap 4

Klik nu op Meer instellingen.

Stap 5

Kies nu voor het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Toevoegen....

Stap 6

Vul het e-mailadres of de naam in van de persoon die je wil toevoegen. Druk vervolgens op OK.

Als je de naam niet exact weet vul je een deel van de naam in. Je krijgt vervolgens een venster met zoekresultaten. Selecteerd de persoon die je wil toevoegen en druk op OK.

Herhaal stap 6 voor ieder postvak dat je wil toevoegen.

Stap 7

Als je klaar bent met toevoegen klik je op OK.

Stap 8

Klik nu op het kruisje om dit venster te sluiten.

Klik nu op Sluiten.

Stap 8

Je vindt het postvak nu terug in de mappenlijst aan de linkerkant van Outlook.